Hoe maak ik een eigen website of blog? Zelf een WordPress website maken

Gemakkelijk je eigen website maken met WordPress

 

In deze gids doorlopen we alle stappen die genomen moeten/kunnen worden om een professionele, gebruiksvriendelijke en vindbare WordPress website of blog te maken.

De ultieme “hoe maak je een website” gids is opgedeeld in 5 onderdelen

  • De voorbereidingsfase
  • Het maken van de website
  • Het professionaliseren van jouw website
  • Het vullen van de website
  • En het promoten van de website

Ok…

Het kan zijn dat je over alles al nagedacht hebt en alleen wilt weten hoe je de website maakt.

Dat je al weet waar je over gaat schrijven en wat je internetadres (domeinnaam) gaat worden.

Daarom..

Hoe maak ik een eigen website in 9 stappen

  1. Selecteer een kwalitatief sterke hostingprovider met goede service, zoals Xel Media
  2. Registreer een domeinnaam en bestel een hostingpakket met een (MySQL) database.
  3. Gebruik de WordPress script die de hostingprovider aanbiedt (of installeer WordPress handmatig).
  4. Jouw website staat online. Kies nu voor een gratis of betaalde thema (design)
  5. Installeer gratis of betaalde plugins (extra functionaliteiten)
  6. Maak de website zoekmachine vriendelijk (in dit artikel bespreken we ook hoe dit moet)
  7. Vul jouw website met teksten en afbeeldingen
  8. Promoot jouw website
  9. Herhaal stap 7 en 8 🙂

Kostenplaatje bij het maken van een website

Een website hoeft niet veel te kosten.

Zo kan je al met een investering van circa 5 euro per maand een website maken. Wil je meer service en dat WordPress automatisch geïnstalleerd wordt? Dan ben je maar 9,90 per maand kwijt.

Zelfs wanneer je een professionele WordPress website zelf wilt maken (met een professioneel webdesign), kan je klaar zijn met een investering van 200 tot 300 euro.

 

Of toch een professioneel webdesignbureau inschakelen?

Wanneer je een webdesigner inschakelt om jouw website te maken, kunnen de kosten oplopen tot 500o (ongeveer 1500 is gemiddeld voor een professionele website).

Het voordeel van het inschakelen van een webdesigner is wel dat je een 100% unieke website krijgt. En een website die bij jouw organisatie past qua look & feel.

Een website die direct zoekmachine vriendelijk is en gericht op conversie. Een verstandige keuze als je een website bouwt voor jouw onderneming.

Wil je dat doen? Ik kan Liberta en 000.nl aanraden.

Toch zelf een website bouwen?

Ok. Dan gaan we verder

Hoeveel gaat een website ongeveer kosten?

Basis website Geavanceerde website Professionele website
Domeinnaam Domeinnaam Domeinnaam
Hosting Hosting Hosting
WordPress template WordPress template
Pro WordPress plugins
Logo laten ontwerpen
€75 tot 120 per jaar €75 tot 120 per jaarCirca 50 dollar eenmalig €75 tot 120 per jaarCirca 350 eenmalig

Zelfs de “duurste” methode om een eigen professionele website te maken is goedkoper dan een website laten maken door een webdesignbureau.

 

Stap 2: Het onderwerp van de website bepalen

Mindmapping voor een website onderwerpSommigen weten al wat voor website ze willen maken en waarover de website moet gaan.

Zo kan je  een bedrijfswebsite maken, een weblog, een hobby website, een familie website, een cv website of een website om geld mee te verdienen.

Wanneer je een website wilt maken om geld mee te verdienen kan het lastig zijn om een goed onderwerp te kiezen. Zelf schrijf ik het liefste over onderwerpen die ik zelf leuk vind.

Dat maakt het schrijven en het maken van de website leuker.

 

Mindmapping

Wanneer je niet weet waarover je een website wilt maken of je wat je precies op de website wilt overbrengen, dan kan je een mindmap maken.

Schrijf in het midden van een papiertje de onderwerpen waar je interesse in hebt en ga vervolgens koppelingen maken. Wanneer je een hobby website, een cv website of een familiie website gaat maken, kan je de volgende stappen overslaan en doorgaan naar het kopje: domeinnaam.

Wanneer je een professionele website, weblog of een website om geld te verdienen wilt maken, dan zijn de volgende kopjes extra interessant.

Korte keyword analyse

Wanneer je een bedrijfwebsite wilt maken , een website om geld mee te verdienen of goed gevonden in de zoekmachine wilt worden, is het verstandig om alle mogelijke onderwerpen die je in de vorige stap hebt opgeschreven kort te onderzoeken.

Aan de hand van een korte keyword analyse kan je op inspiratie komen voor webpagina’s, extra onderwerpen en interessante keywords om makkelijk vindbaar te worden.

De korte en uitgebreide keyword analyse (komt later aan bod), kan je ook uitbesteden. Kijk dan op: Google zoekwoorden analyse.

Keyword analyse zelf doen

Bij een keyword analyse onderzoek je hoeveel bezoekers zoeken op het onderwerp waar je over wilt schrijven en hoeveel concurrentie er is.

Stap 1: Google Keyword Tool

  • Ga naar de Google Keyword tool en log je in (met je Gmail account)

Stap 2: Instellingen goed zetten

  • Klik vervolgens op talen en zet het land en de taal op Nederland(s).
  • Zo krijg je een gedetailleerder beeld van het aantal mensen dat zoeken op het onderwerp waar je over wilt schrijven.  Vervolgens klik je op: exact zoeken (aan de linkerkant van je scherm). Zo krijg je een beeld van het aantal mensen dat puur het onderwerp zoekt.
  • Wanneer je breed geselecteerd hebt, zie je de resultaten van het aantal mensen dat jouw onderwerp ergens in hun zoekopdracht hebben ingevoerd. Dus wanneer je exact zoekt heb je een betrouwbaar beeld van het potentieel aantal bezoekers voor jouw website.

Stap 3: Zoeken

  • De tool geeft jou ook suggesties van gerelateerde onderwerpen. Zo kan je zien waar je nog meer over kan schrijven en hoeveel mensen op die termen zoeken.

Vervolgens ga je meten hoeveel concurrentie je hebt op die termen. Dat kan door middel van de zoekmachine. Er zijn meerdere manieren om de concurrentie te meten. De een is wat betrouwbaarder dan de ander, maar neemt wel meer tijd in beslag.

Keyword analyse voor website

Concurrentie meten op keyword

Er zijn drie manieren om de concurrentie op een keyword te meten. Uit elke manier kan je iets concluderen. Zelf gebruik ik manier 3 het meest.

Manier 1:  Term invullen

  • Zoek op het onderwerp en kijk naar het aantal resultaten

Concurrentie analyse voor websites

 

Manier 2: Exacte combinatie

  • Zet “ voor en na het onderwerp.  Bijvoorbeeld “Exacte Combinatie”. Zo kan je zien hoeveel webpagina’s de term op dezelfde volgorde ergens op hun webpagina hebben staan.

Manier 3: In de titel

  • Zet: intitle: voor elke woord. Bijvoorbeeld: inititle:exacte intitle:combinatie. Zo zie je hoeveel webpagina’s de combinatie in hun titel hebben staan. Dit geeft een duidelijk beeld hoeveel webpagina’s een beetje geoptimaliseerd zijn voor de zoekmachine.

Aan de hand van deze manieren kan je snel controleren hoeveel potentie elk onderwerp heeft en hoeveel concurrerende webpagina’s er zijn. Enkele onderwerpen kunnen dan afvallen.

Concurrentie analyse

Met een concurrentie analyse onderzoek je de grootste concurrenten. Bekijk de top 3 van jouw concurrenten en beoordeel de webpagina.

Een paar onderwerpen waar je naar kunt kijken:

  • Hoeveel tekst staat er op de webpagina?
  • Hoeveel pagina’s heeft de website?
  • Wat is het onderwerp van de website?
  • Gebruikt de website koppen, afbeeldingen en teksteigenschappen?
  • Wat is de pagerank van de webpagina?
  • Wat is de pagerank van de website?

Je hebt geen exacte aantallen nodig, maar aan de hand van deze vragen kan je snel zien of het sterke concurrenten zijn of concurrenten die te ‘verslaan’ zijn in wedstijd om de hoogste rankings.

Uitgebreide keyword analyse

Wanneer je het helemaal professioneel wilt aanpakken, kan je een uitgebreide keyword analyse uitvoeren.

Hierbij onderzoek je wat je per term kan verdienen, wat de verhouding is tussen de concurrentie en de zoekresultaten, hoeveel bezoekers je kan verwachten en op welke termen je gemakkelijk kunt concurreren.

Je kan dus vooraf al schatten hoeveel bezoekers je krijgt, hoeveel je met advertenties kan verdienen of hoeveel sales je genereert per keyword.

Onderdelen uitgebreide keyword analyse

  • Aantal exacte zoekopdrachten naar het zoekwoord in het Nederlands
  • Aantal concurrenten met het keyword in de titel
  • Betrouwbare Keyword Effectiveness Index (KEI)
  • Geschatte aantal bezoekers per maand volgens onderzoek
  • Geschatte opbrengst van Adsense met een conversie van 1%

Voorbeeld Google zoekwoorden analyse rapport

Begin met schrijven

Noteer de keywords die het interessants zijn.

Zelf sla ik de belangrijkste/interessantste onderwerpen (keywords) op dit moment al op in een Word document. Zo kan ik gelijk beginnen met het schrijven wanneer ik inspiratie hebt. Content is een van de belangrijkste (lastigste) aspecten van een succesvolle website. Je hebt inspiratie en motivatie nodig.

Het kan dus verstandig zijn om hier snel mee te beginnen.

Hoe maak ik een website?

Deel 2: Domeinnaam en hosting

Er zijn twee kleine kostenposten die komen kijken bij het maken van een eigen website, namelijk een domeinnaam en een hostingpakket.

Domeinnaam voor de website

Een domeinnaam is samen met een hostingpakket een van de weinige verplichtingen bij het maken van een eigen website. De domeinnaam is het adres van jouw website op het internet, zoals www.deaanhouder.nl

Een domeinnaam bestaat uit twee delen. De naam (000) en de extensie (.nl). Er zijn honderden verschillende domeinnaam extensies. Elke extensie heeft oorspronkelijk haar eigen doel/doelgroep. Wel hebben de meeste extensies geen restricties, zodat iedereen die wilt de extensie kan registreren.

Populaire domeinnaam extensies

 .nl Voor  Nederlandstalige websites
 .be Voor Belgische websites (of wanneer jouw doelgroep in België zit).
 .com Engelstalige website? Probeer een .com te registreren (kans is wel hoog dat de domeinnaam al bezet is).
 .net De .net is na de .com domeinnaam het meest geregistreerd. Als de .com kom niet lukt, probeer de .net.
 .nu Met deze extensie kan je leuke woordspelingen maken.
 .info Wanneer de .com en .net bezet zijn en je wilt een Engelstalige informatieve website (dus niet commercieel) dan is de .info interessant.
 .biz Wanneer de .com en .net bezet zijn en je wilt een Engelstalige commerciële website, dan is de .com wat voor jou.
Hier een overzicht van de kosten per domein extensie van diverse hostingproviders.
Domeinnamen

Er zijn twee soorten domeinnamen

Je kan kiezen om een beschrijvende domeinnaam vast te leggen of een merknaam.

Bij een beschrijvende domeinnaam, registreer je een goed gevonden term als naam (zoals autohuren.nl). Zo’n domeinnaam heeft een flinke kans om goed te ranken op die exacte term (auto huren) dan merknamen.

Veel exacte domeinnamen staan in de top 5 van de zoekresultaten.

Wanneer je een niche website wilt maken om geld te verdienen, kan het handig zijn om voor een beschrijvende domeinnaam te kiezen. Je hoeft veel minder werk aan SEO en linkbuilding te besteden om goed te ranken.

Beschrijvende domeinnaam of unieke domeinnaam?

Toch heeft een beschrijvende domeinnaam enkele nadelen.

Zo is het lastig om een ‘merk’ op te bouwen. Zo onthouden mensen unieke namen beter en zullen ze een organisatie met een unieke merk sneller aanraden aan anderen. Verder hebben websites met merknamen over het algemeen een hogere conversie dan beschrijvende domeinnamen.

Verder denk ik dat de waarde van beschrijvende domeinnamen de komende tijd gaat dalen.

Omdat veel beschrijvende domeinnamen automatisch goed ranken zullen webmasters minder aandacht besteden aan SEO, usability en linkbuilding. De kwaliteit van het aanbod in de zoekresultaten daalt hierdoor. De zoekmachine probeert met haar algortime de webpagina’s met de hoogste kwaliteit het hoogst te laten ranken.

Daarom zal de waarde van de beschrijvende domeinnaam in de rankings de komende jaren dalen.

Wat voor domeinnaam moet ik registreren?

Wanneer je een niche website wilt maken om geld te verdienen of goed gevonden wilt worden op een term kijk dan naar beschrijvende domeinnamen. Heb je een website waar je veel aandacht aan gaat besteden en een lange tijd mee door wilt, registreer dan een merknaam als url (zoals www.deaanhouder.nl).

Voor de domeinextensie kijk je naar de doelgroep waarvoor de website bedoelt is. Voor  Nederlandstalige websites is dat een .nl domeinnaam. Een domeinnaam kan tussen de 5- 30 euro per jaar kosten. Vergelijk diverse domeinnaam providers op prijs.

Website hosting

Bij hosting huur je een stuk schijfruimte en dataverkeer op een server van een hostingprovider. Deze server staat constant verbonden met het internet. Zo kan iedereen op elk moment jouw website bereiken.

Schijfruimte is het aantal MB of GB aan ruimte dat beschikbaar voor jou is gesteld.

Een gemiddelde website neemt ongeveer 150 MB ruimte in beslag. Elke keer wanneer een bezoeker een webpagina van jou bezoekt, laadt hij de webpagina. Het laden van de webpagina is het dataverkeer.

Een gemiddelde website neemt 2GB dataverkeer per maand in beslag. Verder moet je kijken naar een MySQL database. Zo’n database is nodig wanneer je een WordPress website of blog wilt maken. Bij een aantal hostingproviders kan je WordPress installeren in het control center.

Zo kan je binnen 5 a 10 minuten een WordPress website hebben.

Deze website was bij mijn hostingprovider ook binnen enkele minuten online dankzij een one-minute-script van WordPress. Wanneer je meerdere websites wilt starten of hebt, kan je het best een multi-hosting pakket kiezen.

Zo kan je meerdere websites op een account hosten en dat kan veel in de kosten schelen.

Hoe maak je zelf een WordPress website of blog?

Deel 3: WordPress

WordPress is de grootste, bekendste, populairste en naar mijn mening de beste gratis open-source CMS (content management systeem) applicatie.

WordPress templates

Ook al zijn er meer dan 1.400 gratis thema’s zijn er meer dan zat redenen om eenmalig te investeren in een betaalde thema’s.

Wanneer jouw niche website een eenmalig project is en je wilt in de toekomst geen andere niche websites maken is een gratis thema voldoende. Wanneer je van plan bent om meerdere niche websites in de toekomst te maken of je wilt een lange tijd bezig gaan met deze website.

Dan kan een investering van 30-200 euro een positieve invloed hebben op de rankings, design, motivatie, conversie en opbrengst.

WordPress website aanpassen

De website staat nu online en je hebt een thema gekozen dat bij je past.

De volgende stap is de instellingen van WordPress veranderen. Om in te loggen ga je naar: jouwdomeinnaam.nl/wp-admin en log je in met de gegevens die opgestuurd zijn naar jouw e-mailadres.
SEO vriendelijke URl’s met WordPress

Om zoekmachine vriendelijke URl’s te maken ga je in het WordPress menu naar instellingen en klik vervolgens op permalinks.

Selecteer vervolgens: aangepaste structuur en vul: /%postname%/  in. Nu worden de URL’s van jouw nieuwe pagina’s en blogartikelen automatisch veranderd in de titel van de webpagina.

WordPress URL met /web

Het kan zijn dat jouw website begint met domeinnaam.nl/web.

Om dat te veranderen moet je in het WordPress menu naar instellingen gaan. Daar staat dan: WordPress-adres (URL) en Adres van deze website (URL).  Vervolgens verander je wat staat in: Adres van deze website (URL) naar http://jouwdomeinnaam.nl. Nu is het /web weggehaald.

WordPress zichtbaar voor de zoekmachine

Wanneer je een WordPress website maakt wordt de website automatisch geblokkeerd voor de zoekmachine.

Zo kan de webmaster de website eerst helemaal aanpassen en naar eigen wens maken voordat er bezoekers op komen. Wanneer jouw website in orde is, kan je de instellingen omzetten. Die doe je door naar instellingen te gaan, dan naar privacy en te klikken op: Mijn website mag zichtbaar zijn voor iedereen.

Wordpress privacy SEO

 

 

 

 

Homepagina in WordPress instellen

Je hebt de keuze of je de blog als homepage wilt of een statische pagina.

Lees meer over waarom je een blog moet beginnen. En wanneer niet. 

Wanneer je een bedrijfswebsite maakt of persoonlijke website is het niet nuttig om de blog als homepage te hebben. Wanneer je dat wel wilt, hoef je niets te veranderen.

Om het te veranderen, moet je eerste een pagina aanpakken en die home noemen (mag ook wat anders). Wil je ook een blog erbij, maar niet als homepage? Maak dan een extra pagina aan en noem die weblog of blog.

Wanneer de pagina gemaakt is, ga je naar instellingen en klik je op: lezen. Daar staat: de startpagina toont: mijn laatste berichten of een statische pagina (mijn laatste berichten is de weblog).

Vervolgens klik je op: een statische pagina en selecteer je de homepagina die je gemaakt had als startpagina en de blog als berichtpagina.

Wordpress blog naar statische homepage

 

 

 

 

Belangrijkste plugins voor een WordPress website

Er zijn een aantal plugins die voor iedereen handig zijn.

Contactformulier

Een contactformulier is essentieel als je makkelijk bereikbaar wilt zijn voor jouw bezoekers.

Contact Form 7Een gratis simpele plugin die zorgt voor een contactformulier. Grafity formEen betaalde uitgebreide plugin voor contactformulieren. Verder kan je het formulier gemakkelijk aanpassen tot een formulier voor reviews, offertes en gastartikelen.
SEO plugin

Er zijn twee bekende en gratis SEO plugins die zorgen voor de opties om jouw website te optimaliseren voor de zoekmachine

All in One SEO pack De naam zegt het al. WordPress SEO van YoastEen uitgebreide SEO plugin die alle essentiële onderdelen op het gebied van technische en content optimalisatie biedt.
Spamfilter

Spambots zijn altijd opzoek naar WordPress blogs waar ze reacties kunnen achterlaten met een link. Dit zijn programma’s die automatisch een voorgeprogrammeerde reactie achterlaat. Er zijn diverse plugins beschikbaar om de spam tegen te houden.

Akismet
Deze plugin wordt het vaakst gebruikt en het hoogst gewaardeerd door WordPress bloggers.Voor niet commerciële websites en blogs is de plugin gratis.Commerciële websites betalen 5 dollar per maand.
Spam Free WordPress
Deze plugin voegt een code toe in het commentsection die de bezoeker moet kopiëren.Spambots kunnen dit niet, waardoor er geen spamberichten worden geplaatst.

Hoe maak ik een website deel 4:

Content schrijven voor je eigen website

Het vullen van de website met content (teksten, afbeeldingen en video’s) vinden veel webmasters lastig en tijdrovend. Eerder in dit artikel noemde ik al dat je er zo vroeg mogelijk mee moet beginnen, zodat je de ‘last’ verdeeld.

Verder moet je ook nog denken aan de vindbaarheid van de webtekst in de zoekmachine. De zoekmachine probeert de webpagina’s zo goed mogelijk te beoordelen op kwaliteit door middel van een algoritme om zo de beste webpagina’s in de zoekresultaten aan te bieden.

Bij het schrijven van webteksten moet je voornamelijk denken aan de bezoeker en achteraf controleren of het ook voor de zoekmachine ‘begrijpelijk’ is. Het proces is lastig uit te leggen, maar ik ga het toch proberen.

Het doel van een tekst is vaak het oplossen van een probleem of vraag van een bezoeker. Zo kan je entertainment, producten, diensten of antwoorden bieden.  Dit doel moet ook duidelijk zijn voor de zoekmachine.

Voorbeeld vindbare webtekst maken

Vindbare website maken voorbeeld friendsJe kan op jouw website tv-series online kijken en je hebt een tekst geschreven over de serie ‘Friends”.

Wanneer je schrijft over Friends, komt het woord Friends vanzelf een aantal keer voor in de webtekst. De zoekmachine snapt dan dat de webtekst gaat over de serie. Wel kan het zijn dat in jouw webtekst niet duidelijk wordt vermeld dat je de serie ook kan kijken (je hebt het bijvoorbeeld alleen in de inleiding staan).

De zoekmachine ziet de tekst maar een keer en zal daaruit concluderen dat het “online kijken” niet een van de belangrijkste onderdelen van je website is.

Je zou dus niet zo snel hoog in de zoekresultaten komen op de combinaties zoals: friends online kijken.

Je zal dus het term of synoniemen van de term waarop je gevonden op wilt worden een aantal keer moeten laten terug komen in de tekst. Er is geen formule bekend (en die ook klopt ( dat verhaal over keyword density klopt dus niet)) die zegt hoe vaak de termen in de webtekst moeten voorkomen.

Er zijn wel een aantal manieren om het na te kunnen gaan:

  • Verplaats je in de bezoeker en lees de tekst alsof je nieuw bent. Kan je dan uit de tekst duidelijk opmaken waar de webtekst over gaat (en waar je op gevonden wilt worden)?
  •  Komen de termen voor in je header (inleiding), body (middenstuk) en footer (samenvatting/afsluiting)?
  •  Komen de termen voor in de titel, headers en worden ze benaderukt door middel van teksteigenschappen (Vet, Cursief en Onderstrepen)?

Ga niet de webtekst over-optimaliseren en jezelf dwingen om de zoektermen in de webtekst te plaatsen.

Je schrijft namelijk in eerste instantie voor de bezoeker en pas als tweede voor de zoekmachine. Over-geoptimaliseerde webteksten zijn niet goed leesbaar en gebruiksvriendelijk, waardoor je volgens de visie van de zoekmachine ook lager komt in de zoekresultaten.

Schrijf dus gewoon een tekst voor de bezoeker en kijk pas daarna of het ook begrijpelijk is voor de zoekmachine en pas alleen dingen aan wanneer het kan en natuurlijk overkomt.

Wordt expert in jouw niche

Google analyticsOm een vaste plek in de top drie te krijgen in de zoekresultaten moet je een autoriteit (expert) worden in jouw niche.

De niche is dus het onderwerp van je website. Wanneer je jouw website een autoriteit is, ranken alle huidige webpagina’s en de pagina’s die je in de toekomst online zet gemakkelijker. Verder verliest een website die een authoriteit is een niche niet zo snel een hoge positie aan andere websites.

Ok klinkt goed toch?

Maar hoe wordt je zo’n autoriteit?

Door constant kwaliteit te leveren en de ‘vraag’ van de bezoeker zo goed mogelijk te beantwoorden.

Schrijf dus regelmatig interessante content over de dienst, het product of de markt. Beantwoordt met jouw content (tekst, afbeeldingen en video’s) zo goed en zo veel mogelijk van de vragen die de bezoeker kan hebben.

Hoe maak je een website deel 5: Promotie van de website

Je hebt een eigen website gemaakt en gevuld met content. Dit betekent helaas nog niet dat jouw website optimaal vindbaar is. Dan doen we met de volgende stap: website promotie.

In principe bestaat de promotie van de website uit het vergroten van de online aanwezigheid van jouw bedrijf.

Social Media

Er zijn veel websites te vinden waar uitgebreide artikelen staan over het gebruik van sociale media om de online aanwezigheid van jouw website en of bedrijf te vergroten. Daarom houden dit hoofdstuk kort en bespreken we de basis.

Het is erg tijdsintensief om alle sociale media optimaal te gebruiken.

Helemaal in je eentje. Daarom is het vaak verstandig om je te richten op 1, 2 en misschien 3 sociale media. Zelf richten wij ons op Twitter, Google+ en Linkedin. Met Social Media kan je een band opbouwen met jouw publiek en het biedt een uitstekend platform om nieuwe webpagina’s en of blogartikelen te delen.

Deel nieuwe pagina’s

Heb je dus een nieuwe pagina? Deel die via de Social Media kanalen die jij hebt gekozen. Dit zorgt niet alleen voor meer bezoekers voor de desbetreffende pagina, maar ook voor een snellere indexatie in de zoekmachine.

Link naar jouw website

In elk Social Media profiel kan je linken naar jouw website. Dit zorgt niet alleen voor een relevantie link (dat goed is voor de ranking voor jouw website), maar kan ook zorgen dat de contacten die je hebt jouw website kunnen vinden. Dus ook meer bezoekers.