Elke ondernemer die professioneel wilt overkomen, heeft een professionele website nodig.
Dat klinkt vanzelfsprekend
Toch komt het (te) vaak voor dat (voornamelijk startende) ondernemers voor de goedkoopste weg kiezen. Ze proberen zelf een website te maken of laten een bekende (meestal met matige kennis in webdesign) hun website maken. Het kost dan niet veel, maar in principe heb je dan ook niet veel.
Jouw website is een (online) weerspiegeling van jouw bedrijf. Wanneer jouw website niet goed in elkaar zit, dan denkt de potentiele klant ook dat jouw diensten niet goed in elkaar zitten.
Wanneer je een professionele website laat maken, straal je betrouwbaarheid, professionaliteit en kwaliteit uit. Dit zijn alle factoren die invloed hebben op het koopgedrag van bezoekers.
Waar let een webdesignbureau op?
- De gebruiksvriendelijkheid van de website
- De wensen van de klant combineren met eigen kennis
- Uniek design
- Conversie (call-to-action)
- Zoekmachine vriendelijk
Een kwaliteit website zorgt er dus voor dat je makkelijker hoger rankt en meer verkoopt
Hoeveel kost het laten maken van een professionele website
Dat ligt aan de wensen van jou. Voor een ‘kleine’ website met standaard functionaliteiten (contact, social media, zoekfunctie, blog etc) ben je ongeveer 700 tot 1500 euro kwijt. Hoe meer unieke pagina’s en/of uitgebreide functionaliteiten je wilt, hoe duurder het wordt.